۱۳۸۹ مرداد ۲۹, جمعه

اطلاعیه مطبوعاتی

شماره 3 
20 اوت 2010
کمیته همبستگی کارگران ایران و سوئد
Iransk – Svenska arbetar solidaritets kommitté
به کمپین آزادی رضا شهابی و دیگرکارگران زندانی بپیوندید!
در ادامه کمپین آزادی رضا شهابی سازمان مرکزی کارگران سوئد، سندیکالیستها، لوکال گوتلند و لوکال یوتوبوری نیز پشتیبانی خود را با کمپین سراسری نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران اعلام کردند و  خواهان آزادی بی قید و شرط  و فوری رضا شهابی و دیگر فعالین کارگری و سایر زندانیان سیاسی در ایران شدند.  

رضا شهابی و دیگر فعالین کارگری زندانی را فوری و بی قید و شرط آزاد کنید.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
تمدید قرار بازداشت رضا شهابی 
بر اساس خبری که برای ما ارسال شده است، کارگر زندانی رضا شهابی در بند 209 زندان اوین و در بخش عمومی بند امنیتی 209 محبوس است. او تا کنون هیچ گونه ملاقاتی با خانواده اش نداشته و مقامات امنیتی وقضایی، به وکیل وی نیز اجازه ی دسترسی به پرونده اش را نداده اند.
هم چنین بر اساس تماس تلفنی صبح امروز ( یک شنبه 24 مرداد) رضا شهابی با همسرش، قرار بازداشت موقت او را بدون هیچ دلیلی تا دو ماه دیگر تمدید کرده اند. علاوه بر این رضا گفته است که او را در تاریخ 19 مرداد، بدون اطلاع و حضور وکیلش، به دادگاه انقلاب برده اند.
رضا شهابی که از اعضای هیئت مدیره ی سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه است، از جمله کارگرانی است که به طورخستگی ناپذیر از حقوق کارگران دفاع نموده است. او در تاریخ 22 خرداد ماه امسال توسط مامورین امنیتی در محل کارش ربوده شده ودر زندان اوین بسر می برد.
کمیته ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، ضمن محکوم کردن ادامه ی بازداشت و پرونده سازی برای کارگران و فعالین کارگری، خواهان آزادی بی قید و شرط رضا شهابی و دیگر کارگران دربند است.
   کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری
24 مرداد 1389

 
komite.hamahangi@gmail.com
-----------------------------------------------------------------------------------

تا آزادی بی قید وشرط رضا شهابی
و دیگر کارگران زندانی از پا نخواهیم نشست!
به
کمپین دفاع برای آزادی
رضا شهابی و دیگرکارگران زندانی
13 آگوست - 13 سپتامبر 2010
بپیوندید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر