۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

رژیم اسلامی سرمایه باردیگر فاجعه آفرید!

رژیم اسلامی سرمایه 5 نفر از زندانیان سیاسی، فرزاد کمانگر، شیرین علم هولی، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، مهدی اسلامیان را وحشیانه و ناگهانی اعدام نمود. در ظرف چند روز گذشته نیزتعدادی از پناهجویان افعانی توسط این رژیم جانی اعدام شدند. حیات ننگین رژیم اسلامی سرمایه مانند تمامی رژیمهای فاشیستی بردستگیری و شکنجه، اعدام و سرکوب، بی حقوق سیاسی واجتماعی، فقر و بیکاری استواراست.

اعتراضات مردمی این چند ماه گذشته و نیرمراسمهای موفق آمیز کارگران دراول ماه امسال در شهرهای مختلف، آنچنان این رژیم اعدام را به لرزه انداخته است که دیوانه وار و وحشیانه تر از همیشه برای حفظ غیر محال خود به تکاپو افتاده است. اما سیر اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نشان میدهد که این رژیم هم رفتنی است. مردم به تنگ آمده در ایران، میلیونی نشان دادند که تحمل این رژیم را هم ندارند و بساط این اوباشان را نیز به زبال دان تاریخ پرتاب خواهند کرد. اعدام، دستگیری، شکنجه و... جلوی پیشروی جنبش عظیم کارگری و مردمی را نمیتواند بگیرد، مبارزه علیه این مزدوران بلکه صد چندان خواهد شد.
ما ضمن محکوم کردن اعدامها و وحشیگریهای رژیم اسلامی سرمایه، با تمام توان در مقابل این جانیان ایستادگی خواهیم کرد. ما تمامی انسانهای شریف، تمامی نهادها، کانونها و تشکلهای مترقی را فرا میخوانیم که متحدا علیه رژیم اعدام اعتراض کرده و در تظاهرات روز جمعه 14 می 2010 ساعت 15 در مقابل سفارت در استکهلم شرکت نمایند.
مرگ بر رژیم اعدام
زنده باد جنبش کارگری
زنده باد جنبش مردمی
کمیته همبستگی کارگران ایران و سوئد
10 می 2010

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر