۱۳۹۰ شهریور ۲۷, یکشنبه

برای تشکر و قدردانی از فعال خستگی ناپذیر جنبش کارگری و کمیته‌ی هماهنگی، محمود صالحی



محمود صالحی، سرانجام پس از سال‌ها تلاش و مبارزه در عرصه‌ی جنبش کارگری و فعالیت سازمان یافته و متشکل در کمیته‌ی هماهنگی و هیئت اجرایی این تشکل، از یکسو به دلیل مشکلات جسمی و درد و رنج ناشی از نارسایی کلیوی و تبعات آن که به راستی امان از او گرفته و از سوی دیگر به دلیل احساس مسئولیت فراوان درانجام وظیفه و پیش‌برد هر چه منظم‌تر کارها، به ناچار ازعضویت در هیئت اجرایی این کمیته استعفا داد. او در قالب متن استعفانامه‌ی خود نکات مهمی مطرح کرد که در زیر قسمت پایانی آن را با هم می‌خوانیم:
« نکته دیگری که باید به عرض شما اعضای محترم کمیته‌ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری و فعالان جنبش کارگری برسانم این است که استعفای من از هیئت اجرایی، تنها در مورد مسئولیت‌هاست و به معنای آن نیست که خانه‌نشین می‌شوم و در راستای به پیش بردن جنبش کارگری و دست‌یابی طبقه‌ی کارگر به اهداف و آرمان رهایی بشریت، فعالیتی انجام نمی‌دهم. مبارزه با مصائب و بی‌عدالتی نظام نابرابر سرمایه‌داری تا رسیدن طبقه‌ی کارگر به قدرت سیاسی، جزء جدایی‌ناپذیر زندگی من است. برای همه‌ی شما آرزوی موفقیت و سربلندی هر چه بیشتر دارم. »

همان‌طور که از خلال سطور فوق پیداست، دغدغه و دلسوزی محمود صالحی برای جنبش کارگری به حدی است که با وجود شرایط وخیم جسمانی نیز، اندکی از انجام وظایف‌اش قصور نکرد و مطمئناً زین پس نیز در حد توان خود به پیش‌برد امر مبارزه‌ی طبقاتی کمک خواهد.
اعضا و فعالین کمیته ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، ضمن ابراز همدردی با این رفیق دیرینه‌ و آرزوی سلامتی و طول عمر برای این کارگر مبارز و خستگی ناپذیر، بدین‌وسیله بر خود لازم می‌دانند از تلاش‌های بدون وقفه و بی ریای ایشان طی سال‌ها فعالیت در این کمیته و به ویژه هیئت اجرایی آن، تقدیر به عمل آورده و از داشتن چنین رفیق و همراه صادقی بر خود ببالند.
بدیهی است همان‌گونه که خود ایشان نیز تاکید کرده‌اند، استعفای ایشان از عضویت در هیئت اجرایی، تنها در مورد مسئولیت‌های محوله در این هیئت بوده و مانع از این نخواهد شد که کمیته‌ی هماهنگی از تجربیات‌ارزشمند و ذی‌قیمت این کارگر پیشرو و یار صدیق کارگران در عرصه‌ی مبارزه‌ی طبقاتی بی بهره بماند.
کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر