۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

مرا بدون هیچ گونه دلیل و مدرکی محاکمه و زندانی کردند

از : شاهرخ زمانی
به : نهاد های بین المللی کارگری 
موضوع : کمک کنید آزادی خود را بدست آورم.
مرا بدون هیچ گونه دلیل و مدرکی محاکمه و زندانی کردند
بدون هیچ جرمی آزادی مرا سلب کردند
من شاهرخ زمانی فرزند بهمن زمانی، کارگرنقاش ساختمان هستم. درتاریخ 17/3/ 1390جهت شروع یک کار نقاشی جدید به تبریز رفته بودم که در تبریز مأموران وزارت اطلاعات مرا دستگیر کرده و به زندان مرکزی تبریز منتقل نمودند و به مدت 36 روز در سلول انفرادی تحت سخت ترین شرایط و رفتار غیرانسانی زیر شکنجه و بازجویی های شدید با چشمان بسته و ضرب وشتم های مداوم نگهداری کردند . من برای اعتراض به اتهامات دروغین و زندانی بودنم 32 روز دست به اعتصاب غذا زدم .
بعد از این مدت مرا به بند عمومی انتقال دادند وتا تاریخ  27/7/1390همچنان زیر فشار و بازجویی مداوم نگهداری کردند ،در تاریخ فوق خانواده ام را مجبور به تهیه دویست میلیون تومان سند ملک جهت وثیقه برای آزادی موقت من کردند. در حالی که تمامی اتهامات وارده به من کذب بوده و من هیچ کدام از اتهامات را قبول نکرده و آنها را امضاء نکردم وحتی قاضی دادگاه نیز در حکم صادره که رونوشت آن پیوست نامه است اعلام کرده است که شاهرخ زمانی تمامی اتهامات را رد کرده است، با این وجود قاضی فوق با استناد به اعترافات غیر(متهم ردیف چهارم )برای من حکم 11 سال زندان را صادر کرده است(این نیز در متن حکم صادره که پیوست است آمده است).من با استناد به اینکه هیچ گونه مدرک و اعتراف بر علیه من یا اثبات کننده مجرم بودن در پرونده ام وجود ندارد به حکم صادره توسط شعبه یک دادگاه انقلاب تبریز اعتراض کردم و باز حکم فوق توسط شعبه 6 دادگاه تجدید نظر بدون هیچ دلیل و مدرکی تأیید شد که نشان دهنده عدم استقلال دادگاههای ایران و تحت سلطه وزارت اطلاعات بودن آنها است . سپس برای اعتراض، پرونده خود را به دیوان عالی کشور،شعبه 29 دادگاه دیوان عالی ارایه دادم که گفته اند در حال بررسی است. ،اما قبل از معلوم شدن نتیجه در تاریخ  25/10/1390مأموران وزارت اطلاعات مرا در محل کارم در حالی که مشغول نقاشی آپارتمانی در تبریز برای امرار معاش بودم  مجددا" دستگیر کرده و به بند قرنطینه زندان مرکزی تبریز بردند و اکنون با سرنوشتی نامشخص در اطاق سه بند فوق در شرایط سخت و بسیار غیر انسانی و بلاتکلیف به سر می برم .
با توجه به اینکه هیچ مدرکی برای اثبات اتهامات دروغین علیه من ندارند بدون دلیل ومدرک مرا زندانی کردند،لذا از شما خواهشمندم به من که مانند بسیاری از زندانیان در ایرا ن تحت ظلم و ستم به سر می برم کمک کنید تا آزادی خود را به دست آورم. ضمنا"از شما می خواهم برای درک وضعیت غیرانسانی نگهداری زندانیان در اینجا بازرسانی به این زندان اعزام کنید چرا که کلمات از بیان وضعیت ناهنجار و میزان شکنجه و ظلم وستمی که در اینجا به زندانیان روا می دارند نارسا هستند .
لازم به ذکر است که اکنون مأموران و مسئولان زندان به من می گویند چون تشکل ها ی کارگری ونهادهای بین المللی و خبرگزاری ها در زمانی که من در زندان بودم و هم چنین در زمانی که موقتا" با وثیقه آزاد بودم اقدام به اطلاع رسانی کردند و به زندانی بودن من اعتراض کردند، حالا می خواهندبه  تلافی خبر رسانی و حمایت آنها از من ، مرا آزار و اذیت نمایند از جمله افرادی که این موضوع را بیان کرده لاهوتی مسئول بند است .
                                                      با سپاس
شاهرخ زمانی
11/11/1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر