۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

بعد از گذشتن سه روز از مرخصی، نجاتی هنوز در زندان است!

بر اساس خبر دريافتي، علي نجاتي كارگر زنداني و عضو هيات مديره ي سنديكاي كارگران نيشكر هفت تپه كه به دلايل واهي در زندان دزفول محبوس است با وجود در دست داشتن تمام مدارك مرخصي پزشكي ماهانه و به رغم گذشتن سه روز از زمان قانوني مرخصي كماكان در زندان نگه داشته شده است.
دادستان شوش، پزشكي قانوني و مقامات زندان كه تمامي افرادي هستند كه بايد مرخصي پزشكي را يك به يك تاييد كنند،همگي مرخصي ماهانه نجاتي براي مراجعه به پزشك متخصص را تاييد كرده اند اما معلوم نيست به چه علتي علي نجاتي با شرايط وخيم جسمي هنوز در زندان است.
نجاتي به علت وخامت وضع قلبش چند بار در بهداري زندان معاينه شده است اما بهداري زندان به وي اعلام كرده هيچ كاري براي او نميتوانند انجام دهند و مطابق دستور پزشك قانوني و دادستاني شوش وي بايد به مرخصي پزشكي برود تا تحت معالجه ي پزشك متخصص­اش قرار بگيرد.
نجاتي به هنگام خواب تنگي نفس دارد، هنگامي كه چند قدم بر ميدارد چشمانش سياهي ميرود و سر درد و سينه درد ميگيرد. انسداد رگ هاي قلب نجاتي و مشكلات در دريچه ي ميترال قلب باعث ميشود كه او نتواند حتا در شرايط عادي و استراحت مطلق و در منزل بدون درد و رنج روزگار بگذراند و ضرورت دارد براي جلوگيري از سكته ي مجدد قلبي و پيگيري معالجه اش هر چه سريعتر از زندان مرخص شود.
كميته هماهنگي ضمن محكوم كردن وضعيتي كه براي اين كارگر زنداني ايجاد شده است خواهان آزادي فوري و بي قيد و شرط وي و تمامي كارگران و فعالان كارگري دربند است.
کمیته ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری 13 بهمنن ماه 1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر