۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

صدور حکم دستگیر شدگان گلگشت حمایتی سال 88

پنجشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۰
بر اساس گزارش رسیده، شعبه یک دادگاه انقلاب سنندج پس از مدت 8 روز از زمان دادگاهی ، برای دستگیر شدگان گلگشت سال 88 حکم صادر کرد.
بر اساس این گزارش ، 10 نفر از دستگیر شدگان تبرئه و صدیق سبحانی و وفا قادری به یک سال حکم زندان محکوم شدند که حکم صادره به جزای نقدی یک میلیون تومانی تبدیل شد .
این حکم در تاریخ 29/3/90 به وکیل مدافع نامبردگان تحویل داده شد و به مدت 20 روز از زمان صدور حکم در دادگاه تجدید نظر ،قابل اعتراض می باشد .
لازم به ذکر است که نامبردگان در تاریخ 13 آذر ماه 1388 در جریان برگزاری گلگشت در حمایت از کارگران زندانی که توسط فعالین کارگری و اعضا کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری در شهر سنندج برگزار شد، دستگیر و سپس با قرار وثیقه آزاد شدند .
ما اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، ضمن محکوم کردن احضار و دادگاهی کردن کارگران و فعالین کارگری، از همه کارگران، تشکل ها و نهاد های کارگری و مدافعان حقوق بشر داخلی و بین المللی می‌خواهیم که از هر طریق ممکن برای لغو احضار و دادگاهی و دستگیری و زندانی کردن فعالین کارگری، اعتراض کنند و برای آزادی کارگران زندانی، بکوشند



.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر