۱۳۹۰ تیر ۱۱, شنبه

کارگران زندانی باید فوراً و بدون قید و شرط آزاد گردند!

تهاجم گسترده رژیم جمهوری اسلامی سرمایه به طبقه کارگر و زحمتکشان ایران از بعد از انقلاب 57 شروع و تا به امروز به شیوه های گوناگون ادامه داشته است. از حمله به اعتراضات کارگری و قلع و قمع نمودن تشکلهای واقعی کارگران ودر پی آن اعدام و تبعید فعالین سیاسی کارگری به قصد محروم کردن کارگران از رهبران عملی خود در دهه 60، و ادامه همین روند در دهه 80 با دستگیری و شکنجه و حتی شلاق فعالین خوشنام کارگری وبه گلوله بستن کارگران معترض تا حمله به دستمزدها و سطح معیشت کارگران با عنوان هدفمند سازی یارانه ها و... همگی در بطن تهاجم گسترده ای می گنجد که رژیم سرمایه داری می خواهد یکبار دیگر دوره ای از انباشت سرمایه را با پشتیبانی آن ممکن سازد.
در راستای همین سیاست های ضد کارگری، اکنون بسیاری از فعالین کارگری و کارگران معترض در زندانها و شکنجه گاههای رژیم به سرمی برند. فعالینی همچون رضا شهابی، ابراهیم مددی، بهنام ابراهیم زاده و... هنوز در زندان هستند، شاهرخ زمانی نیزازفعالین کارگری وعضو هیات بازگشایی سندیکای کارگران نقاش توسط رژیم درتاریخ 18 خرداد دستگیر و روانه بازداشتگاههای رژیم شده است و نیز ومحمد جراحی کارگر اخراجی عسلویه و عضو کمیته پیگیری ایجاد تشکلهای کارگری توسط ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شده است. طبق آخرین اخبارشاهرخ زمانی دربازداشتگاه اطلاعات رژیم به شدت تحت شکنجه و اذیت قراردارد و از هرگونه مکالمه تلفنی و ملاقات منع شده است. محمد جراحی تاکنون خانواده اش علیرغم مراجعات مکرر موفق به دیدارو کسب خبری از وی نشده اند.
این نه اولین باراست ونه آخرین بارخواهد بود که رژیم سرمایه داری دست به چنین عمل وقیحانه ای می زند و وقیحانه ترآنکه در مجمع سالیانه سازمان جهانی کار حضور می یابد و خود را مدافع حقوق کارگران و زحمتکشان جلوه می دهد.
کمیته همبستگی کارگران ایران وسوئد ضمن محکوم نمودن بازداشت و زندانی نمودن فعالین کارگری و نیز کارگران توسط رژیم جمهوری اسلامی سرمایه، تمام توان خود را در جلب پشتیبانی و حمایت بین المللی کارگران برای آزاد نمودن این عزیزان می گذارد و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی این عزیزان دربند می باشد. به همین مناسبت در پیکت های اعتراضی که به مدت یکماه هر جمعه در استکهلم برگزارمی نماید، خواست آزادی فعالین زندانی را مطرح و برای جلب همبستگی با کارگران تلاش خواهد نمود، ونیز از همه فعالین و تشکلهای کارگری می خواهد به شیوه های مختلف و بر اساس توانایی و امکانات خود در این راه تلاش نمایند.
کارگران زندانی و تمامی زندانیان سیاسی باید آزاد گردند!
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی ایران!
پیکتهای اعتراضی و میزاطلاعاتی
در همبستگی با کارگران ایران و
با خواست آزادی فوری کارگران زندانی
جمعه ها 8، 15،22 و 29 جولای
ساعت 16.00 تا 19.00
Sergelstortg , Sergelsgatan – Stockholm

کمیته همبستگی کارگران ایران و سوئد
ژوئن 2011

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر